Ombudsdienst

De ombudsdienst behandelt, als onafhankelijke instantie, klachten over de zorg- en dienstverlening van ons ziekenhuis.

ROUTE
63
Az Sint Elisabeth Zottegem Ombudsdienst

Telefonische bereikbaarheid:

MA 13u00 – 18u30
WO 08u30 – 12u00
DO 08u30 – 12u00
VR 08u30 – 12u00
Team
Az Sint Elisabeth Zottegem Ombudsdienst Caroline Vandekerckhove

Caroline Vandekerckhove

Ombudsvrouw & coördinator sociale dienst

Aanbod

Iedere patiënt of familie die problemen ondervindt door de tussenkomst van een beroepsbeoefenaar of oordeelt dat de wet betreffende de rechten van de patiënt niet gerespecteerd werd.

  • De ombudsdienst helpt patiënten en hun familie die een vraag hebben of een probleem ervaren met de dienstverlening van het ziekenhuis of een van zijn medewerkers.
  • De ombudsdienst luistert naar je verhaal en probeert samen met jou te zoeken naar een zo gepast mogelijke oplossing.
  • De ombudsdienst ondersteunt de patiënten of nabestaanden die een inzage of afschrift wensen van een patiëntendossier (zie downloads)

De ombudspersoon is:

  • is een neutraal persoon
  • gebonden aan het beroepsgeheim
  • neemt geen standpunt in
  • heeft een onafhankelijke positie
Telefonisch
  • Ma: 13u00 – 18u30
  • Woe, don  & vrij: 08u30 tot 12u30
Schriftelijk
  • per brief:
    • ombudsdienst AZ Sint-Elisabeth
    • Godveerdegemstraat 69 9620 Zottegem
  • online: via dit formulier